Voitko pelastaa mun tukan?

Minusta on suhteellisen outoa, että vaikka olen juuri vasta aloittanut hiusalan opinnot, ihmiset tulevat usein kysymään minulta voinko tehdä heidän hiuksilleen jotain. Mitä minä muka vielä osaan?

Tänään olin toteuttamassa siskoni hiuksia ennen hänen koulunsa alkua. Olen ennenkin tehnyt värjäyksiä, mutten koskaan noin paksulle tukalle, enkä myöskään hiuksiin joissa on otsatukka. Kaikki kuitenkin sujui mahtavasti ja lopputulokseen olimme enemmän kuin tyytyväisiä. 
   Väreinä hiuksiin käytin illuminan 5/43 tyveen hapetteena 4% kun taas latvaan laitoimme 9/43 ja 7/43. Halusimme latvaan hieman vaaleutta ja Illuminan väreillä saa tarpeeksi vahvalla hapetteella väriin hieman kirkkautta ja vaaleutta. Tästä syystä käytimme latvan väriin 9% hapetetta.





Huomioikaa toki myös ammattimaisuus snapchat kuvissa!
Tosiaan Nelli on ainoa sisaruksistani joka vielä uskaltautuu tähän "pelkokertoimeen" mutta eiköhän ne muutkin sieltä ajan kanssa valu tähän penkkiin. :D (Ainakin toivottavasti)

Kommentit

Suositut tekstit